Învață cum să faci față regretului în mod pozitiv, astfel încât să poată profita la maximum de viață.

Regretul este acțiunea de a-ți simți trist, remușcat sau dezamăgit de ceva ce cineva crede că a făcut să se întâmple. Regretul coboară peste viața ta ca un nor întunecat.

Dacă nu ești atent, regretul îți va fura fericirea și motivația.

Lucrând ca terapeut și antrenor de viață, regretul se află în centrul tuturor provocărilor de sănătate mintală.

Oamenii regretă acțiunile; și, ca rezultat, simțiți vinovăție și rușine.

Acea vinovăție și rușine sunt o emoție dureroasă care dictează modul în care nu arătăm celorlalți și nouă înșine.

Realitatea este că oamenii simt adesea regret, chiar dacă nu există dovezi care să susțină această credință.

Regretul poate fi simțit chiar și fără a fi făcut ceva dezonorant, impropriu sau ridicol.

Puterea regretului constă în perceperea lui.

Ceva se întamplă; crezi că ai făcut ceva rău. Simți emoția regretului împreună cu vinovăția și rușinea. Corpul tău reacționează fizic și apoi te comporți într-un mod care te face să te retragi sau să acționezi agresiv.

Acestea fiind spuse, iată cum să tratați regretul într-o lumină pozitivă:

3 sfaturi despre cum să faci față regretului

1. Oportunități pierdute egal cu noi începuturi…

Când ne punem inima într-o oportunitate, așteptările ne cresc. Ne așteptăm ca munca grea pe care o depunem într-un obiectiv va avea ca rezultatul dorit.

Dorințele noastre ne pot provoca cea mai mare durere. De exemplu: gândește-te la acea relație eșuată în care ai pus totul.

Întâlnești acel rege sau regina , care arată bine, miroase bine, are o carieră strălucitoare. Sunt politicoși și tot ce ai putea viza într-un partener.

După șase luni, băieți, vă certați în fiecare zi. Apoi vine acea invitație la prânz care are ca rezultat inevitabil despărțire.

O despărțire ( ca multe alte lucruri care ne schimbă viața, care nu se întâmplă ) ne lasă cu o rană. Dacă nu știm cum să facem față regretului într-o nouă relație, atunci nu am motivația unei încercări din nou.

Regretul, pe termen lung, poate – și va – să vă fure fericirea.

Lucrul bun este că rana se vindecă (în cele din urmă) în moduri la care nu ne putem aștepta. Învățăm atât de multe dând totul, suntem schimbați pentru totdeauna.

Persoana sau situația ți sa întâmplat cu un motiv. Sa întâmplat astfel încât să vă puteți învăța limitat și să știți cum să vă depășiți, chiar dacă doar pentru a vă ajuta cu următorul vostru vis.

Cum să te motivezi în afara fundului stâncii | Jordan Belfort | Goalcast

Credit video: GoalCast

2. Fii mândru de incapacitate ta de a te încadra într-o etichetă sau categorie definită de lumea ta…

Mi-am început cariera în sectorul corporativ și în scurt timp mi-am dat seama cât de mult apreciau perfecțiunea organizațiilor mari. Eram într-un ciclu constant de rafinament și căutarea perfecțiunilor.

Titlul meu de muncă ma etichetat ca fiind un specialist. Prin urmare, ceea ce am făcut a trebuit să fie fără erori și fără efort.

Când făceam o greșeală, mă durea. Aș face o greșeală, mintea mea ar începe să mărgă în jurul a ceea ce aș fi putut sau ar fi trebuit să fac, mă durea stomacul, iar comportamentul meu ducea la neliniște și pierderea somnului. Pe termen lung, am ajuns să dezvolt probleme de sănătate îmi amenințau funcționarea rinchilor.

Pierderea de a nu fi perfect nu lasă să nu simțim lipsiți. Aceasta este o rană alimentată de regret care nu numai că nu rănește, dar nu înăbușă.

Luați legătura cu CINE ești cu adevărat și reconectați-vă la ființa voastră de bază. Care este _____? Ce te face unic? Care sunt calități tale?

Privește dincolo de etichete. NU ești profesia ta sau rolul pe care îl ai în comunitatea sau familia ta. Sunteți o persoană specială, care este mai mare decât un număr sau o categorie.

Pentru a înțelege cum să faci față regretului, fii conștient de modul în care acesta te poate face să te simți inconfortabil în propria piele.

Nu ești definit de capacitate ta de a fi perfect. Sunteți o colecție de experiențe exclusive pe care sufletul tău le-a acumulat.

Fii mândru de incapacitate ta de a te încadra într-o etichetă sau categorie definită de lumea ta.

3. Un mic grad de regret este sănătos…

Deși experiența regretului este dureroasă, capacitatea noastră de a recunoaște că propriile noastre acțiuni ar putea fi rănit pe cineva – sau ceva – este sănătoasă.

Acest sentiment semnalează nevoia de schimbare. Schimbarea așteptărilor, percepțiilor sau obiectivelor noastre.

Emoțiile negative oferă feedback pentru sinele nostru inconștient. Dacă nu împotmolesc de regret, gândurile și percepțiile noastre negative nu vor învălui și nu vor învăța capacitatea de a ne urmări vizele sau de a ne conecta cu cei mai apropiați.

Regretul ne-ai ajutat să fim conștienți, așa că putem fi siguri că oamenii îi tratăm pe viața noastră ca pe mari premii și ca pe primele alegeri, nu ca pe obligația.

~

A fi conștienți de regretele noastre ne ajută să vă învățăm. Cu toate acestea, atunci când trăim în ele, ridicăm ziduri care nu împiedică să trăim cu adevărat. Acești ziduri nu fac să trăim cu rețineri.

Înțelegeți cum să tratați regretul în mod pozitiv, astfel încât să puteți iubi, să încercați lucruri noi și să creșteți. Vedeți frumusețea interioară în viață văzând frumusețea interioară în ceilalți. Ești o piesă importantă de puzzle în acest lucru numit viață.