„Odată ce înlocuiți gândurile negative cu unele pozitive, veți începe să aveți rezultate pozitive.”
– Willie Nelson

Paharul tău este pe jumătate gol sau pe jumătate plin?

Conversațiile pe care le avem cu noi înșine (cunoscute și sub denumirea  de auto-vorbire ) joacă un rol foarte important în modul în care ne simțim, acționăm și performam. Credeți sau nu, cuvintele pe care vi le spuneți vă pot afecta în mod direct încrederea, energia, satisfacția și succesul . Asta pentru că toți avem două voci în cap: una negativă și una pozitivă. Unul este util, iar celălalt, nu atât!

Mulți dintre noi au tendința de a gândi mai negativ atunci când întâmpinăm eșecuri, greșeli și provocări. Vestea bună este că putem remedia asta! Nu spun că perspectiva ta negativă va dispărea în mod magic – dar poți lucra la schimbarea ei cu aceste activități și sfaturi pozitive de auto-vorbire.

Trucuri ușoare pentru a vorbi de sine pozitiv

1. Gândește-te puțin la asta.

Ca orice tip de schimbare de comportament, primul pas este întotdeauna conștientizarea de sine .

Va fi greu să schimbi modul în care gândești dacă NU ești conștient de modul în care vorbești cu tine însuți în primul rând. Trebuie să-ți dai seama ce fel de lucruri îți trec prin cap zilnic. Iată cum vă puteți începe călătoria pe drumul către o conversație pozitivă:

La sfârșitul zilei, ia o foaie de hârtie sau blocnotesul din telefon și scrie despre performanța ta din acea zi: ce te-ai gândit despre tine și cum ai gestionat situațiile dificile. Fă acest lucru timp de câteva zile și vei putea observa tipare sau obiceiuri în modul în care vorbești cu tine însuți.

2. „Pot face asta!”

Deci, care este exact definiția auto-vorbirii pozitive?

Folosind afirmații care sunt încurajatoare și înălțătoare, cum ar fi „Voi da cea mai bună șansă” și „Pot face asta!” sunt exemple pozitive de vorbire personală pe care ar trebui să ți le spui atunci când te confrunți cu provocări. Realizează ce fel de afirmații îți spui atunci când faci spectacol sau când lucrurile nu merg așa cum vrei. Notează-le pe o bucată de hârtie sau pe un blocnotes.

Avem tendința de a spune întotdeauna aceleași lucruri atunci când ceva nu merge bine sau nu. Odată ce vă cunoașteți cuvintele de la care vă referiți, vă va fi mai ușor să faceți „trecerea” mai târziu.

Dacă nu vă puteți gândi la vreo afirmație pozitivă pe care vi le-ați spus în trecut, ar trebui să renunțați acum. Glumeam! Gândiți-vă la CE afirmații pozitive ați dori să începeți să vă spuneți. Fiți gata să le scrieți. Folosește această listă pentru a-ți crește încrederea și motivația atunci când lucrurile devin grele!

3. Comutatorul

Atunci când încercați să dezvoltați o conversație pozitivă cu sine, indiciile pot fi de mare ajutor pentru a elimina acele gânduri negative din nas. Înainte de a te lansa într-o spirală descendentă, poți folosi un tac pentru a preveni pericolele gândirii negative .

Când observați că spuneți lucruri precum „Sunt nasol la asta”, de exemplu, sau dacă începeți să vă gândiți la eșecurile din trecut, folosiți un cuvânt sau o imagine pentru a vă ajuta să rămâneți concentrat și într-o stare de spirit mai pozitivă. Să-ți spui „oprește-te!” vă poate ajuta să vă limpeziți mintea și să vă resetați.

Dacă acest lucru nu funcționează pentru tine, încearcă un indiciu fizic, cum ar fi o clătinare din cap sau poate să pocnești din degete. Odată ce v-ați stabilit cue-ul, atunci puteți face comutarea. Înlocuiește-ți discursul negativ cu unul pozitiv și vezi diferența.

4. Recunoaște-ți punctele forte

Una dintre cele mai bune activități de conversație pozitivă pe care trebuie să le încercați este să enumerați lucrurile la care sunteți bun. Deoarece avem tendința de a ne concentra asupra punctelor noastre slabe în general, este foarte important să ne cunoaștem și punctele forte.

Pentru a-ți dezvolta propria conversație pozitivă, trebuie să știi să vorbești cu blândețe despre tine – lăuda-te puțin chiar! La ce ești bun? De ce te plac prietenii tăi? pentru ce esti recunoscator? Ce lucruri bune ar spune părinții și profesorii tăi despre tine? De ce este important pentru tine să te trezești în fiecare dimineață?

Gândește-te la asta și înainte de a-ți da seama, vei vedea o schimbare în încrederea ta și în modul general în care vorbești despre tine. Realizează-ți succesele și dă-ți o palmă pe spate pentru că nimeni altcineva nu o va face pentru tine.

5. Totul este despre vibrațiile pozitive

„Spune-mi cine sunt prietenii tăi și îți voi spune cine ești”

Emoțiile și comportamentele pot fi contagioase. Așadar, dacă ești mereu în preajma unor oameni care tind să se concentreze pe greșeli și eșecuri, atunci există șanse mari ca acele comportamente să se îndepărteze și de tine. Înconjoară-te de oameni pozitivi : oameni care te motivează și te susțin.

Nu poți evita provocările și eșecurile, dar poți crea un mediu pozitiv care să includă prieteni și familia care te va ridica atunci când vremurile devin grele. Totul ține de vibrațiile pozitive!

6. Fă ceea ce îți place

Este atât de ușor să fii prins în stresul zilnic al vieții. Mulți dintre noi tind să ne îngrijorăm în privința viitorului și uităm să ne concentrăm asupra prezentului, ceea ce NU ne ajută la dialogul pozitiv cu sine. Lucrurile merg, de obicei, și, dacă tot inventezi scenarii și situații negative, îți va fi greu să rămâi într-o dispoziție bună și să performați cel mai bine.

Uită de lucrurile pe care nu le poți schimba, relaxează-te și fă-ți timp pentru a reseta. Află ce te face fericit. Care este acel singur lucru pe care îl faci și care te bagă în bula ta? Dacă exercițiul este ceea ce îți ia mintea de la lucruri și te aduce într-o dispoziție mai pozitivă, fă-o! Acum nu spun să încerc să merg la sală în fiecare zi; dar doar să-ți iei timp pentru a merge pentru o alergare de 15 minute este un început bun.

Când realizezi că te concentrezi prea mult pe lucruri pe care nu le poți controla, fă un pas înapoi și reseta-te!

7. Tine un jurnal

Este mai ușor de spus decât de făcut, dar, așa cum tocmai am menționat, încetează să-ți faci griji pentru lucrurile care scapă de sub controlul tău. Este ceea ce este, oameni buni. Învață din greșelile tale și mergi mai departe. Dacă te lupți să vezi aspectele pozitive într-o situație proastă, te provoc să începi un jurnal de evidențiere .

La sfârșitul fiecărei zile, notează cel puțin trei lucruri care au mers bine. Acum, s-ar putea să ai cea mai proastă zi vreodată – ai pierdut autobuzul ca să ajungi la serviciu, locul tău de prânz a rămas fără sandvișul tău preferat, trebuie să stai și să lucrezi până vineri la ora 21:00, cel mai bun prieten a scapat de la tine. planuri de seară și, în plus, ți-ai pierdut portofelul în drum spre casă.

Acum, ce ai putea scrie în jurnalul tău de evidențiere la sfârșitul zilei?!

Trebuie să sapi adânc, pentru că în acest moment, lucrurile mărunte contează. Poate fiul tău de 9 luni a făcut primii pași, poate când ai ajuns acasă te aștepta o cină delicioasă și poate în călătoria cu autobuzul după serviciu, unde ți-ai pierdut portofelul, te-ai izbit de un vechi prieten de liceu care erai. capabil să se reconecteze cu.

Se întâmplă lucruri rele și, uneori, nu poți face absolut NIMIC în privința asta, așa că dă-l deoparte și nu mai plânge din cauza laptelui vărsat.

Totuși, ceea ce poți schimba este modul în care reacționezi la lucrurile din jurul tău. Discuțiile cu sine pozitive pot fi de ajutor, deoarece bunătatea și căldura sunt ÎNTOTDEAUNA atractive. Afirmându-ți că ești o persoană curajoasă, specială și bună, în cele din urmă, TU vei deveni ceea ce ai crezut întotdeauna că ești menit să fii.