Zgomotul copleșitor din interiorul minții noastre duce la o furie de emoții care poate fi dificil de gestionat. Uneori nu poate doborî și nu împiedică să găsim adevărata fericire.

„Nu te străduiești suficient.” „A fost un lucru jenant de spus.” „Nu pot fi fericit până nu am X.”

Discuții negative de sine stătătoare pot apărea atunci când așteptați mai puțin, iar daunele pe care le poate cauza bunăstării voastre emoționale pot dura ani de zile pentru a se șterge.

Gestionarea emoțiilor interioare este cheia pentru a găsi pacea interioară de durată și fericire fără margini; tot ce trebuie să faci este să crezi în capacitatea de a fi fericit.

„Învață să fii calm și vei fi mereu fericit.”

-Paramahansa Yogananda

Sfatul meu pentru a vă gestiona emoțiile este să acordați atenție următorilor cinci pași.

1. Practicați respirația profundă

„Fericirea respiră când o faci.” -Terri Guillemets

Există un motiv pentru care o practică de yoga de întinerire include întotdeauna multă respirație profundă. Inhalațiile mari și expirațiile lungi, lente și complete ajută la calmarea minții și la creșterea sentimentelor de bucurie. Când te simți mai puțin decât cel mai bine, încearcă să stai liniștit într-o locație liniștitoare. Doar relaxează-te în ritmul respirației tale.

Știați că respirația profundă este un calmant natural? Eliberează endorfine, asemănătoare exercițiilor fizice, și ajută la promovarea fluxului sanguin bun. Respirații profunde lente, stabile și intenționate nu beneficiază doar corpul, ci și mintea; o sesiune de cinci minute în care vă numărați respirațiile vă ajutați să faceți un pas înapoi și să revizuiți orice provocări actuale cu înțelepciune și har în loc de cap fierbinte.

2. Găsește-ți puterea interioară

„Lumea din tine are o consecință mai mare decât lumea din jurul tău.” -Matshona Dhliwayo

În loc să permiți bucăților de viață să cadă în locul unde pot, iei controlul asupra vieții tale și o transformi în cea pe care vrei să o conduci. Aceasta începe cu găsirea puterii din interior pentru a realiza ceea ce vă puteți mintea. Puterea ta interioară este esența a ceea ce ești cu adevărat. Valorificarea acestei puteri vă poate ajuta să depășiți gândurile negative, emoțiile și tiparele de comportament.

Sunt multe momente în viață când am putea permite părerilor altora și așteptărilor societăților să nu ne definească. Fie că este vorba de presiune de a merge la facultatea potrivită, de a-ți găsi o carieră împlinită, a avea o putere interioară puternică și un sentiment de sine te poate ajuta să iei decizii corecte și să nu fi influențat. de alții.

Numită putere „I Can Do It” , descoperi că puterea interioară pe care o găsești este cel mai apropiat prieten al tău, care te poate liniști și te poate mângâia. De asemenea, vă va oferi puterea necesară pentru a intra în lume ca o forță a naturii.

3. Concentrează-te pe iubirea de sine: Fii propriul tău majorete

„Iubește-te pe tine mai întâi pentru a-ți umple inima de fericire. Acum dă-o cu smerenie, dragoste și recunoștință.” -Debasish Mridha

Oamenii vorbesc mult despre iubirea de sine, dar foarte putini o definesc vreodata. „Trebuie să te iubești mai mult.” „Iubește-te pe tine însuți pentru a fi iubit cu adevărat înapoi.” Mai simplu spus, iubirea de sine este iubirea pe care o simți pentru cine ești. Nu este dragostea pe care o primește de la o altă persoană sau iubirea pe care o simți pentru o altă persoană. Dragostea de sine nu este dragostea unei mame sau dragostea unui iubit. Poate veni doar din adâncul tău.

Dragostea de sine este ceva care poate părea evaziv, dar o știi când o simți. Este o apreciere profundă pentru ciudateniile unice care te fac pe tine. A avea putere în sentimentul tău de sine te vei ajuta să-ți gestionezi emoțiile și să găsești fericirea. Pentru a obține puterea mentală necesară pentru a paria mereu pe tine, este important să mergi cu sentimentele tale instincte și să asculți indiciile tale interioare.

Ești cea mai bună majoretă a ta. A te pune pe primul loc nu este egoist sau răutăcios; este necesar pentru a aborda lumea cu un cap calm, limpede și cu încredere de care ai nevoie pentru a face față stresului vieții. Pentru a găsi acest lucru pentru dvs., vă încurajez cu tărie să păstrați un jurnal care să listeze câștigurile, succesele și lucrurile de care sunteți mândru. Privind înapoi la aceste amintiri, puteți menține în valoare de sine.

4. Practică recunoștința: Motivează-te să fii fericit

„A spune mulțumesc este mai mult decât bune maniere. Este o spiritualitate bună.” -Alfred Painter

Ca ființe umane, avem nevoie constant de motivație. Este greu să te motivezi să te antrenezi, să mănânci sănătos sau să conduci naveta obișnuită către serviciu. Provocările vieții se prezinta ca un mecanism de ceas și modalități simple de găsire a energiei pentru a le cuceri este prin practică de zi cu zi a recunoștinței.

Instrumentul numărul 1 din trusa de instrumente pentru fericire, recunoștința zilnică, vă va ajuta să gestionați emoțiile dure și să găsiți pacea interioară. Așa cum spune Richard Carlson, „Demonstrați recunoștință pentru lucrurile simple din viață… [Arătați] că sunteți o persoană care este cu adevărat recunoscătoare pentru lucruri simple și bune din viață: un apus de soare, ploaie, insecte, păsări, copii care râd sau un fel gest…. Oamenii apreciați sunt fericiți; ei văd frumusețea vieții, în timp ce altora le este dor.”

Cât de spui mulțumesc în fiecare zi? Fie că este vorba de un simplu „Mulțumesc” pentru casă din magazinul alimentar, de un mulțumire copiilor tăi pentru că și-au curățat jucăriile sau de un mulțumire soțului tău pentru că este un partener iubitor și de sprijin, recunoștința poate face toată diferența în felul în care privești lumea.

Când ești în mod continuu recunoscător, vezi fiecare zi ca pe un cadou care așteaptă să fie de spachetat și îți este ușor să fii fericit cu lucrurile mărunte din viață.

5. Iertați cu ușurință: de ce nu face nefericiți să păstrați ranchiuna

„Iertarea necondiționată este calea către propria ta pace interioară.” -Jonathan Lockwood Huie

De ce ținem ranchiună în primul rând? Când oamenii nu rănesc sau nu greșesc, nu este întotdeauna ușor să uităm. Durerea cicatricilor din trecut se poate redeschide și nu poate aminti de durerile intense prin care am fost nevoiți să trăim. A păstra vina pentru ceea ce nu sa întâmplat este natura umană; iertarea ne deosebește și nu permite să ne eliberăm din închisoarea emoțiilor în care suntem prinși.

A ține ranchiuna față de o persoană poate simți că te răzbuni pentru ceea ce ți-a făcut ea. Cu toate acestea, a te gândi la trecut și a ura pe cineva vrea să ofere o prezență constantă în gândurile tale. Oferându-le șansa de a-ți epuiza în mod constant rezervele de energie. Aceasta nu este o modalitate de a promova pacea interioara.

Un proces de-a lungul vieții, iertarea nu înseamnă că trebuie să uităm ce nu sa întâmplat, ci în schimb nu putem ridica deasupra. Avem puterea de a nu elibera de durere și suferință. În loc să cauți rezultate instantanee și ușurare, acceptă că iertarea este ca o durere surdă care se va estompa în timp; o cicatrice cu care vei învăța să trăiești.

S-ar putea să vă placă și aceste citate spirituale despre pacea interioară și iubirea.

Există multe modalități de a elibera emoțiile negative și de a calma temerile din interior; trebuie doar să avem încredere în noi că suntem demni de fericire și că merităm să trăim fiecare zi cu apreciere, iubire și lumină.

Știu că ești suficient de puternic pentru a alege pozitivitatea și te încurajez să fii cel mai bun sine care să poată fi. Dacă uiți că ești suficient de puternic pentru a invoca această schimbare, amintește-ți Sydney J. Harris a spus odată: „Fericirea este o direcție, nu un loc”.