Testul este pozitiv și sunteți pe cale să vă începeți călătoria maternității și cu siguranță nimic nu poate fi mai frumos decât această fază. Primești cele mai bune urări și binecuvântări de la toți, toată lumea te răsfață, iar partenerul tău se străduiește din greu să-ți îndeplinească toate dorințele. Cu toate acestea, perioada de sarcină poate provoca și un anumit disconfort.

Este posibil să vă arătați grețuri de dimineață, dureri de spate, gaze, greță și picioare umflate pot face lucrurile cu adevărat dificile pentru dvs. Umflarea picioarelor, cunoscută și sub numele de edem, provoca un disconfort imens și poate fi nimic mai puțin decât un coșmar. Din moment ce sunteți însărcinată, oricum cel mai bine este să evitați să luați medicamente, dar acest lucru nu înseamnă că trebuie să trăiți cu probleme picioarelor umflate pe toate perioadele de sarcină și puteți, în schimb, să urmați oricare dintre cele 10 remedii la domiciliu vă prezentate mai jos și să bucurați de o mare ușurare.

Conținut Summery

  • Top 10 remedii acasă pentru picioarele umflate în timpul sarcinii:
  • 10. Începe să mergi
  • 9. O înmuiere pentru picioare cu sare Epsom va ajuta
  • 8. Ține-ți picioarele ridicate
  • 7. Ofera-ti picioarelor un masaj frumos
  • 6. Du-te la înot
  • 5. Nu adăugați prea multă sare
  • 4. Mănâncă alimente bogate în potasiu
  • 3. Practicați yoga prenatală
  • 2. Rămâi mereu hidratat
  • 1. Ai mai mult magneziu

Top 10 remedii acasă pentru picioarele umflate în timpul sarcinii:

10. Începe să mergi

Mersul pe jos vă poate ajuta să faceți față picioarelor umflate în timpul sarcinii, pentru a ajuta la ameliorarea reținerii de lichide în multe feluri. În primul rând, atunci când mergi, există o pompare și o contractare continuă a mușchilor picioarelor și acest lucru ajută la stoarcerea lichidului suplimentar din țesuturi. În al doilea rând, ritmul cardiac crește în timpul mersului și acest lucru crește circulația sângelui în picioare, ceea ce este rândul său va ajuta la eliminarea lichidului.

În plus, dacă mergi regulat, te va menține puternic și vei avea suficientă rezistență în timpul nașterii. Ar trebui să începeți cu plimbări lente și să vă creșteți ritmul și durata treptat, de la 20 la 60 de minute.

9. O înmuiere pentru picioare cu sare Epsom va ajuta

Sarea Epsom, impreuna cu ajutarea la rezolvarea picioarelor umflate, poate, de asemenea, ameliora durerile musculare. Sarea Epsom induce relaxare prin eliminarea toxinelor, iar apa caldă îmbunătățește circulația sângelui în picioare.

Ceea ce trebuie să faceți este să umpleți orice cadă mică cu apă călduță și să adăugați aproximativ 1/2 cană de sare Epsom în ea. De asemenea, puteți adăuga câteva picturi de ulei de trandafir, lavandă sau rozmarin și amestecați bine apa. Acum, înmuiați-vă picioarele în această cadă cu apă caldă până când începe să se răcească. repeta această procedură până la 3 ori pe săptămână.

8. Ține-ți picioarele ridicate

Dacă îți ții picioarele ridicate în timpul sarcinii, te poate ajuta și să faci față picioarelor umflate. Acest lucru ajută la menținerea circulației sanguine adecvate, ajutor la eliminarea deșeurilor și, de asemenea, evită acumularea de lichide în picioare. Înălțarea vă poate oferi, de asemenea, ameliorarea disconforturilor precum durerea și inflamația.

Când dormi, trebuie doar să ții câteva perne sau perne sub picioare pentru ao sprijini. Când stați, puteți folosi un taburet sau otoman și să cumpărați picioarele pe el. De asemenea, evitați să stați prea mult timp în picioare.

7. Ofera-ti picioarelor un masaj frumos

Un masaj poate fi foarte bun pentru picioarele tale umflate și te poate ajuta să te relaxezi. Trebuie doar să vă masați picioarele cu mișcări ușoare, deoarece aceasta va crea presiune asupra zonei musculare și a pielii afectate. Acest lucru vă va activa sistemul limfatic și lichidele se vor scurge în mod natural. Un masaj bun vă va ridica și starea de spirit, ceea ce este foarte important pentru fiecare femeie însărcinată.

6. Du-te la înot

Înotul este un exercițiu ușor care te poate ajuta să faci față problemelor picioarelor umflate în sarcinii. Doar înotul pentru o durată scurtă de timp poate putea mișcarea fluidului în corpul tău, iară mică pe care să ofere în timpul înotului poate ajuta la împingerea apei din țesuturi către vene. Acest lucru vă poate oferi ameliorarea problemelor picioarelor umflate.

Este absolut pe toți siguri să înțeleagă sarcină, doar asigură-te ai pe cineva în preajmă atunci când faci o baie în zonă.

5. Nu adăugați prea multă sare

Dacă suferiți de hipertensiune arterială în timpul sarcinii, atunci aceasta poate contribui la edem. Pentru a scădea tensiunea arterială, trebuie să vă controlați aportul de sare. Corpul tău are nevoie doar de o cantitate mică de sare pentru a funcționa corect, dar un exces poate provoca doar daune.

Evitați să adăugați multă sare în mâncare când gătiți, în schimb, folosiți condimente și ierburi pentru a avea gustul. De asemenea, evitați să mâncați fast-food, alimente procesate și băuturi sportive care sunt bogate în sodiu.

4. Mănâncă alimente bogate în potasiu

Alimentele bogate în potasiu ajuta la eliminarea sodiului din organism și a ajuta la menținerea raportului de sare/apă al organismului. Sodiul are ca rezultat retenția de apă, dar dacă mănânci alimente bogate în potasiu, te poate ajuta să scapi sau cel puțin să previi umflarea picioarelor în timpul sarcinii.

În mod ideal, o femeie însărcinată ar trebui să consume 2.000 până la 4.000 mg de potasiu în fiecare zi și puteți câștiga consumul de alimente precum țelină, creson, salată verde, pătrunjel, papaya, kiwi și așa mai departe.

3. Practicați yoga prenatală

Yoga prenatală ajută la dezvoltarea circulației sângelui și reduce astfel reținerea de apă. De asemenea, poate ajuta la întărirea mușchilor picioarelor, iar acest lucru, la rândul său, facilitează împingerea fluidelor din organism. În plus, yoga prenatală poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale, la creșterea forței musculare necesare nașterii, la creșterea somnului și la reducerea durerilor de spate.

2. Rămâi mereu hidratat

Cea mai mare parte a umflăturilor pe care le experimentați la picioare în timpul sarcinii se datorează unui dezechilibru de apă și sodiu. Acest dezechilibru poate face dificil pentru corpul dumneavoastră să mențină temperatura potrivită și acest lucru vă poate face să simțiți fierbinți aproape întotdeauna. În astfel de cazuri, te poți ajuta bea mai multă apă. Vă va ajuta să scapați de excesul de lichid și să vă faceți rinichi să funcționeze corect.

Bea suficientă apă pentru a rămâne hidratat. Pentru a maximiza beneficiile pe care le oferă apa, puteți adăuga puțin proșaptă de lămâie. Lămâia are proprietăți antiinflamatorii care pot ajuta la reducerea umflăturilor și mai repede.

1. Ai mai mult magneziu

Umflarea corpului sau reținerea de apă, în cele mai multe cazuri, poate fi din cauza deficienței de magneziu. Într-o astfel de situație, dacă mănânci alimente bogate în magneziu, se poate dovedi a fi de mare ajutor. Asigurați-vă că consumați 200-400 mg de magneziu în fiecare zi pentru a face față umflăturilor picioarelor. Unele alimente bogate în magneziu pe care le puteți consuma includ tofu, migdale, caju, ciocolată neagră, spanac, broccoli și semințe de dovleac.

De îndată ce ai aflat că ești însărcinată, ar trebui să începi să urmezi aceste remedii casnice, astfel încât să nu fii deloc nevoită să te confrunți cu problema umflăturilor picioarelor. Cu toate acestea, chiar și după ce ați urmat remedii, dacă nu vă bucurați de nicio ușurare și umflarea rămâne sau crește, atunci trebuie să consultați medicul pentru ajutor.