Cu toții ne dorim să fim sănătoși și să fim mereu în formă, dar stilul vieții pe care îl urmăresc și tipul de alimente pe care îl îngrijesc pe mâncăm duc doar la creșterea în greutate. Acum că te-ai îngrășat, trebuie să cauți modalități de a pierde kilogramele în plus și s-ar fi putut sugera diferite diete în care trebuie să mori de foame. Faptul este că nu trebuie să mori de foame, ci doar să-ți schimbi dieta și să faci exerciții regulate pentru a fi în formă. Deși există unele alimente sănătoase pe care trebuie să începi să le consumi, există și unele alimente care îngrașă foarte mult și trebuie evitate dacă vrei cu adevărat să slăbești – 10 astfel de alimente care să îngrășează au fost enumerate mai jos.

Conținut Summery

  • 10. Unt de arahide
  • 9. Cartofi
  • 8. Gogoși și prăjituri
  • 7. Ciocolata
  • 6. Pizza
  • 5. Mâncare prăjită
  • 4. Înghețată
  • 3. Alimente procesate
  • 2. Sugary Soda
  • 1. Uleiuri vegetale

10. Unt de arahide

Bine, trebuie să ți se fi spus și s-ar putea să fi citit despre diferitele beneficii ale untului de arahide. Ei bine, este adevărat că untul de arahide poate fi sănătos dar numai dacă le consumi în cantități moderate. Daca untul de arahide pe care il consumi contine doar arahide macinate si prajite si doar putina sare, atunci este absolut sanatos. De fapt, consumul de arahide și nuci a fost asociat cu sănătatea mai bună și cu reducerea greutății. Cu toate acestea, majoritatea untului de arahide fabricat comercial conține multe sare, ulei vegetal hidrogenat și zahăr adăugat, ceea ce îl face destul de nesănătos. De asemenea, untul de arahide este bogat în calorii și dacă le consumi în exces, fii gata să câștigi kilograme în plus. Dacă, totuși, puteți limita consumul, atunci nu ar trebui să fie nicio problemă.

9. Cartofi

Cartofii sunt una dintre legumele cel mai frecvent consumate pe acest pământ. Majoritatea oamenilor cred că cartofii sunt plini de carbohidrați și acest lucru va duce la siguranță la creșterea în greutate. Totuși, dacă le gătești ulei o cantitate foarte mică și le mănânci fierte atunci se poate dovedi a fi sănătos, doar dacă le ai într-o cantitate foarte moderată. Dacă îl mănânci pentru a-ți satisface papilele gustative sau îl prăjiți sau folosiți prea mult ulei în timp ce îl gătiți, atunci se poate dovedi a fi extrem de nesănătos.

8. Gogoși și prăjituri

Gogoșile și prăjiturile sunt ceva pe care nu numai copiii, ci și adulții le iubesc. Cu toate acestea, bogate în grăsimi sunte, făină rafinată și mult zahăr. Deoarece sunt foarte bogate în calorii, te pot face cu ușurință să te îngrași. Dacă ai poftă de fursecuri din când în când, poți avea o singură porție. Cu toate acestea, dacă sunteți printre cei care intenționează să mănânce unul, dar continuă când întreg pachetul de fursecuri se termină, ar trebui mai degrabă să vă controlați pofta. În ceea ce privește gogoșile, chiar și o mărime medie conține mai mult de 200 de calorii și, prin urmare, este cel mai bine evitată.

7. Ciocolata

Cine în lumea asta nu iubește ciocolata? Dar, dacă vrei să slăbești, atunci trebuie să stai departe de aceste lucruri de creștere în greutate. Dacă mănânci ciocolată în mod regulat, poți câștiga mai multe kilograme decât poți imagina vreodată. În plus, conținutul ridicat de zahăr al ciocolatei poate provoca alte probleme precum coșurile și acneea. mâncare sau bucată, nu întregul baton, doar o bucată de ciocolată preferată ocazional și nu treceți niciodată peste bord dacă nu puteți găsi. să crească în continuare.

6. Pizza

Majoritatea oamenilor ar saliva chiar la vedere unei pizza, dar acest lucru mic atrăgător este atât de rău pentru tine, mai ales dacă vrei să scapi de kilograme. Pizzale făcute comerciale sunt încărcate cu grăsimi, calorii și carbohidrați rafinați. Cele mai populare sunt pline de brânză și, de asemenea, carne procesată. Un aport ridicat de astfel de carne poate provoca obezitate și deschide calea pentru alte probleme de sănătate, cum ar fi bolile de inimă și chiar unele tipuri de cancer. Totuși, asta nu înseamnă că nu poți mânca pizza deloc. Căutați doar o pizzerie care folosește ingrediente sănătoase, cum ar fi un aluat din cereale integrale, brânză cu conținut scăzut de grăsimi și legume, sau puteți chiar să vă faceți propria pizza acasă.

5. Mâncare prăjită

Obezitatea și prăjelile au o relație paralelă perfectă. Alimentele prăjite sunt printre cele mai îngrășătoare alimente pe care le poate mânca. Fără îndoială, au un gust grozav, ceea ce te face să poftești după ele și să mănânci fără nicio constrângere. Dar dacă vrei cu adevărat să slăbești, atunci nu ai de ales decât să stai departe de ei complet. În acest caz, nici măcar nu-ți permite să o ai din când în când, cel puțin nu ai atins intervalul ideal de greutate.

4. Înghețată

Tu țipi, eu țip, toți țipăm după înghețată. Înghețata este cel mai preferat desert de aproape toată lumea și este greu să reziste să-l ai. Cu toate acestea, este plin de zahăr și te va încărca doar cu calorii suplimentare. bea câteva linguri din ea, dar din când în când. Va fi și mai înțelept să combine câteva fructe proaspete cu iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, să le congelați și să luați aceste acadele cu iaurt ori de câte ori pot să aibă un desert congelat.

3. Alimente procesate

În zilele noastre oamenii sunt atât de ocupați nu găsesc timp să gătească și astfel au început să depindă de îngrășarea alimentelor procesate. Aceste alimente sunt foarte periculoase pentru tine. Odată ce ai o mușcătură, îți cresc pofta și continui să mănânci și astfel continui să adaugi grăsime. Este foarte greu să te abții de la a le avea, dar dacă vrei cu adevărat să fii în formă, nu ai altă opțiune.

2. Sugary Soda

Sifonul zaharat este încă un alt lucru cel mai îngrășător pe care îl consumați. Băuturile îndulcite cu zahăr nu conțin nutrienți esențiali, ci doar calorii „goale”. Chiar dacă ai 500 ml dintr-o astfel de băutură în mod regulat, te poate face să obții mai multe grăsimi decât ți-ai imaginat vreodată. Așa că evitați sifonul sau altă băutură bogată în zahăr.

1. Uleiuri vegetale

Majoritatea oamenilor folosesc ulei vegetal pentru a găti alimente și acesta este unul dintre motivele pentru care ne îngrășăm atât de mult. De asemenea, poate deschide porți către alte probleme de sănătate, cum ar fi bolile de inimă, cancerul și așa mai departe. Deoarece aceste uleiuri sunt extrase în urma proceselor chimice, ele sunt foarte nesănătoase și îngrașă. serviciu în schimb ulei de cocos sau ulei de măsline și chiar și atunci, limitează cantitatea pe care o folosești, deoarece prea mult din orice este nesănătos.

Acum că sunteți la curent cu cele 10 alimente cu cea mai mare îngrășare pe care să le consumați în mod obișnuit, trebuie să stați complet departe de el dacă puteți să vă puneți în formă și să duceți o viață sănătoasă și fericită.