Uneori. Ei bine, cel puțin o dată pe an. Posibil de două ori. Se întâmplă ceva foarte neplăcut. Te trezești dimineața și dintr-o dată realizezi că ești prea lene să-ți dai jos din pat. Ești prea leneș să gătești sau să ieși cu prietenii tăi. Nici măcar nu vrei să vizitezi locul tău de muncă preferat.

Și singurul lucru pe care îl faci cu bucurie este să stai în fața televizorului și să mănânci ceva delicios toată ziua. Te transformi încet în cineva cu un blat de brioșe, dar fără șosete. Pentru că șosetele pur și simplu nu mai contează.

A fi nemotivat este un sentiment urât.

Te simți blocat și indiferent de ceea ce faci pe zilele, totul se încețoșează pur și simplu în plictisire. Nu permite ca acest sentiment să te controlezi pe tine și pe viață ta. sunteți din ea făcând cel puțin unul dintre aceste lucruri simple care vă vor ajuta să vă recăpătați motivația și să reveniți pe pistă.

Ia o pauză

Acesta este primul și cel mai evident lucru de făcut. Nu există sfaturi universale precum „dormiți”, „vizitați ex suficient” sau „plimbați-vă în parc”, pentru că fiecare are propriile respective.

Orice lucru care se desfășoară pe o durată lungă de timp, necesită o pauză. Motivația poate dispărea dacă o persoană lucrează tot timpul și, în consecință, obosește fără șansa de a se odihni.

Deconectați-vă de rețelele sociale

Rețelele de socializare sunt o ucidere perfectă a timpului, dar nu ajută prea mult la recâștigarea motivației. De fapt, sunt cel mai mare dușman al productivității. Gândește-te doar la toate acele minute pierdute verificând notificările sau răsfoind feedul prietenului tău.

Ai grijă de treaba ta, deoarece acesta este singurul lucru care contează, cu adevărat. Opriți fluxul de știri sociale, specificați timpul în care puteți verifica notificările și puteți face ziua productivă.

Sa mergem

Uneori, motivul pierderii motivației poate sta în povara responsabilității pentru rezultat. Frica de a lua o decizie proastă se poate aplica atât lucruri nesemnificative, cât și vitale, cum ar fi „Ar trebui să scriu singur acest lucru sau ar trebui să cer pe cineva să mă ajute să-mi scriu lucrare ?” Aceste mici decizii ale gospodăriei tind să se acumuleze și, ca urmare, s-ar putea să vă pierdeți nervii și să începeți să luați decizii absolut iraționale.

Dar uneori trebuie doar să acționeze, indiferent de ceea ce urmează sau de cât de stresant se simte. Sa mergem. Gândirea excesivă și analizarea excesivă nu vor face decât să înrăutățească lucrurile, mai ales când ai luat deja o decizie.

Faceți o listă de activități

Uneori, motivația se pierde pur și simplu în fundal din cauza unui număr mare de sarcini din agendă. Într-o astfel de situație este necesar să se pună în ordinele sarcinile și să se determine relevanța fiecăreia dintre ele.

De aceea trebuie să alcătuiți întotdeauna o listă de activități care să acopere cele 3 sarcini principale pe care trebuie să vă faceți. Acest lucru vă va ajuta să începeți și vă va oferi o imagine clară a sarcinilor care sunt de o importanță capitală.

Urmăriți-vă timpul

Studiile moderne au că productivitatea poate fi stabilit dacă este activat un anumit time-tracker. timpul estimat pentru fiecare dintre sarcinile din lista dvs., astfel încât să vă puteți specifica cât de mult timp va necesita fiecare sarcină. Acest lucru va reduce anxietatea și vă va permite să lucrați mai eficient.

Începeți mic

Dacă motivația a dispărut, mai este mult de lucru, cu siguranță ar fi ceva ușor pentru începători. Poate fi orice care nu necesită mult efort și poate fi efectuat destul de repede.

Îndeplinirea unei sarcini este întotdeauna încurajatoare, făcând o persoană să simtă că este pregătită să o îndeplinească. În special, terminarea lucrărilor care așteaptă mult să fie împlinită, ridică spiritul. Acest lucru dă un sentiment profund de conținut și îl face pe cineva să dorească să facă mai mult.

Adaugă distracție la ceea ce faci

Nu contează dacă vrei să câștigi bani pentru a cumpăra sau mașină sau pentru a slăbi. Cu cât un lucru pe care îl să îi faci este mai plăcut, cu atât mai mare este dorința de al face în continuare.

Nu-ți loc să faci jogging? Dans! Nu vrei să scrii un articol? Schimbați un subiect. Felul în care faci lucrurile poate afecta direct motivația.

Vizualizează-ți vizual

Va necesita, mai presus de toate, o înțelegere clară a ceea ce trebuie să realizezi. Imaginează-ți cum vei arăta când vei pierde kilogramele în plus sau vei câștiga bani pentru această rochie de lux.

Imprimați-vă obiectivul, formulat în câteva cuvinte clare (de exemplu, „Scrieți despre ultimele știri 15 minute zilnic”) sau poză cu rezultatul dorit și fixați-l lângă desktop sau pe frigider.

De asemenea, puteți crea un screensaver cu scopul dvs. pe computerul dvs. desktop. Un memento constant vă va menține concentrat și entuziasmat de rezultat. Prin vizualizare, te vei motiva și mai mult.

Recompenseaza-te

Să recunoaștem, poate dura ani pentru a câștiga o anumită sumă în afaceri sau luni pentru a pierde în greutate… Recompensează-te pentru a rămâne entuziasmat de obiectivele tale. Configurați „puncte de control” pentru a vă vedea progresul și a sărbători aceste mici victorii. Acesta este modul în care vă puteți bifa creierul nemotivat să muncească mai mult.