Fie că ai fost crescut cu un nivel ridicat de disciplină, fie că ai crescut complet lipsit de reținere, viața te va pune întotdeauna în situații care necesită exact această calitate. În mod ciudat, oamenii cu autodisciplină bine dezvoltată sunt de fapt mai fericiți – cel puțin conform unui studiu realizat de Universitatea din Chicago .

Pentru oamenii care nu se vede bine disciplinat, această idee poate părea puțin probabilă. Dar, credeți sau nu, puteți obține pacea interioară și succesul doar dacă încercați să vă puteți autodisciplina.

Iată câteva metode care vă pot ajuta. (Și aici este colecția noastră de citată de disciplină pentru o motivație suplimentară.)

7 moduri de a crea autodisciplina chiar și atunci când sunteți distra

1. Apelează la meditația atentă.

De îndată ce realizezi că ești complet copleșit, folosește-ți conștientizarea pentru a transforma acel sentiment în claritate deplină. Este în momentele de cel mai mare lucru în care ar trebui să încerci să-ți găsești liniștea interioară.

Găsiți câteva momente pentru a vă îndepărta de valoare de e-mailuri, de sunetul neîncetat al telefoanelor și a începe să respirați prin mizerie.

Dacă ești nou în practica meditației mindfulness, s-ar putea să-ți ia mai mult timp decât câteva momente. Dar dacă îl transformi într-un obicei zilnic, vei fi surprins câte de revigorat și revigorat te vei simți. Este ca și cum ai avea o vacanță completă de două săptămâni în Caraibe fără a fi nevoie să părăsești vreo dată biroul.

2. Gândește-te în repere.

În primul rând, încercați să vă schimbați mentalitatea „ acesta este un defect de caracter ” la „ aceasta este o oportunitate uimitoare de a crește ca persoană ”. lucru vă va oferi baza pentru o schimbare pe termen lung, pe care vă veți aprecia și vă veți bucura cu adevărat.

Începeți prin a vă determina cele mai dificile sarcini care necesită mai multă disciplină și energie. Apoi stabiliți etape mici cu un orar detaliat.

Este mai ușor pentru creierul tău să proceseze sarcini mai mici decât să abordeze o singură provocare enormă. Așa că planificați-vă munca împărțind-o în bucăți semnificative. Acest lucru va ajuta la dezvoltarea autodisciplinei și vă va face mai ușor să vă concentrați.

3. Obținerea o mulțime de Zzz’s.

O minte neliniștită este, de obicei, exact asta – o minte care nu a avut o șansă decentă să-și ia o respirație și să repornească pentru următorul set de probleme zilnice. Un somn de calitate este uneori tot ce ai nevoie pentru a menține concentrarea clară și dedicarea puternică.

Nu cedați doar îndemnurilor bruște de a viziona videoclipuri amuzante sau de a ajunge la acel baton de ciocolată. Dacă sunteți dintre acei oameni care au probleme în a adormi, unul începe să stabilească un program strict de somn. Acest lucru este astfel corpul dumneavoastră să-și poată reseta mecanismele biologice.

Asigurați-vă că comportamentul dvs. este favorabil pentru un somn bun: faceți o baie caldă, citiți o carte sau sorbți ceaiul preferat.

4. Alimentați-vă cu mâncarea potrivită.

Ceea ce mănânci joacă un rol esențial în câte bine poate funcționa mintea ta sub presiune. O serie de lucrări de cercetare științifică au ajuns la concluzia că lipsa complexului de vitamine B vă poate afecta memoria și gândirea clară.

Zahărul poate fi, de asemenea, foarte dăunător tuturor proceselor tale mentale și funcțiilor creierului. Consumul excesiv poate duce la afecțiuni cronice severe, cum ar fi demența sau diabetul de tip 2 .

De dragul bunăstării dumneavoastră pe termen lung, ar trebui să elaboreze un plan de dietă sănătoasă, dar versatil, care să asigure un port adecvat de TOI micro și macronutrienți esențiali.

Dacă aveți nevoie de un impuls suplimentar, puteți apela la produsele BioCare care sunt concepute pentru a suplimenta oricare dintre deficiențele dumneavoastră alimentare, precum și pentru a vă ajuta să vă creșteți productivitatea într-un mod natural și sănătos.

5. Transpirați.

Cunoscută pentru a vă asigura sănătatea generală, activitatea fizică în comportamentul pozitiv, deoarece necesită o cantitate decentă de sine. Explorați opțiunile dvs. Încercați orice sport sau activitate care vă va inspira, fie că este alergare, ridicare, yoga sau dans.

Faceți din asta o parte obișnuită a programului dvs. Păstrați fiecare programare așa cum nu ați sări niciodată să mergeți la dentist. Prin introducerea structurii, ați creat autodisciplina și vă delectați cu finalul final.

6. Rasfata-te.

Dacă o prăjitură cu ciocolată este plăcerea ta vinovată, a te priva în totalitatea lucrurilor mărunte care te fac să-ți salveze viața nu va face decât să-ți distrugă dorința de a-ți ține obiectivele. Pentru a preveni – sau cel puțin a întâlnire – acele momente disperate, programează-ți răsfățul zilnic pentru a te răsplăti pentru toată munca grea.

Poate fi acel prăjitură, o plimbare de jumătate de oră în parc, un masaj relaxant, o discuție cu cel mai bun prieten – orice îți va face să te simți ca și cum tocmai ți-ai reîncărcat bateriile.

7. Fii iertător.

Călătoria de a crea o autodisciplină nu este un efort ușor. De aceea ar trebui să vă pregătiți pentru eșecurile și derapajele inevitabile. În loc să te învingi de fiecare dată când nu reușești să îndeplinești o sarcină, străduiește-te să afli ce a cauzat eșecul. Apoi treceți mai departe cu o rezoluție și mai mare.

Nu există timp să ne oprim asupra aspectelor negative. Viața este pur și simplu prea scurtă și prea minunată pentru asta. Așadar, pregătește-te pentru obstacole, menține o mentalitate pozitivă încăpățânată și salută-ți următoarea provocare cu aceeași dăruire și vigoare.