Să ai grijă de pielea ta este importantă pentru mai mult decât pentru aspectul tău. Cum să obții o piele impecabilă?

Pielea sănătoasă nu numai că contribuie la a arăta cel mai bine, dar te face și să arăți și să te simți grozav. Pielea este expusă constant la soare și la poluanții mediului. Poate fi dificil să remediați daunele odată ce a fost făcută. De aceea, este esențial să ai o rutină bună de îngrijire a pielii. Cu cât începi mai devreme, cu atât mai bine, dar niciodată nu a fost prea târziu pentru a dezvolta obiceiuri sănătoase. Există atât de multe beneficii bune ale pielii sănătoase. Are potențialul de a reduce semnele îmbătrânirii. De asemenea, ajută la creșterea stimei de sine – când arăți atât de bine, te simți fericit. Îți menține pielea sănătoasă, ceea ce te menține și mai sănătos. De asemenea, vă poate determina să adoptați rutine sănătoase suplimentare, precum și un stil de viață sănătos.

Iată câteva sfaturi strălucitoare de frumusețe pentru piele, care vă vor ajuta să obțineți strălucirea pe care ați dorit-o întotdeauna.

Conținut Summery

  • Cum să obțineți o piele perfectă: 10 cele mai bune sfaturi pentru îngrijirea pielii.
  • 10. Dormi mult
  • 9. Mâncarea sănătoasă și Hidratarea
  • 8. (Încercați să) Renunțați la fumat
  • 7. Folosiți produse de îngrijire a pielii fără parfum
  • 6. Menținerea zonei ochilor hidratată
  • 5. Folosirea unui agent de exfoliere
  • 4. Demachiază-te noaptea
  • 3. Nu stoarce cosuri
  • 2. Foloseste protectie solara in fiecare zi a anului
  • 1. Îmbunătățiți circulația pielii

Cum să obțineți o piele perfectă: 10 cele mai bune sfaturi pentru îngrijirea pielii.

10. Dormi mult

Câteva ore de somn mai puțin decât cerințele corpului tău vor avea un efect asupra feței tale. Un somn bun de noapte poate ajuta, de asemenea, la reducerea aspectului cearcănelor. Potrivit unui studiu publicat în revista Clinical and Experimental Dermatology, persoanele care dormeau șapte până la nouă ore pe noapte aveau pielea mai hidratată și se putea proteja și recupera mai bine după ce au fost expuse la lumină ultravioletă, în comparație cu cei care dormeau timp de cinci ore. sau mai putin.

În plus, este de la sine înțeles că poziția feței tale în timp ce dormi, ceea ce reprezintă o treime din ziua ta! iti afecteaza pielea.

Dormitul pe o suprafață aspră de bumbac vă poate agrava pielea și poate provoca riduri prin comprimarea feței pentru perioade lungi de timp. Deși majoritatea ridurilor sunt cauzate de expresiile noastre treaz, ridurile de pe față și piept pot fi cauzate de dormitul pe burtă sau pe laterale. Dormitul pe spate este o soluție ușoară la această problemă și are și alte câteva avantaje, chiar dacă trebuie să te antrenezi în timp. Obțineți o pernă prietenoasă cu pielea dacă preferați să vă întindeți pe o parte.

9. Mâncarea sănătoasă și Hidratarea

O dietă bogată în alimente procesate, alimente ambalate și carbohidrați procesați poate provoca inflamații extreme în organism și înrăutăți în timp afecțiunile pielii, cum ar fi acneea.

Un aport ridicat de zahăr poate irita pielea sau agrava rozaceea (nasul de căpșuni). Reducerea consumului de zahăr și creșterea consumului de fructe și legume bogate în antioxidanți, pe de altă parte, pot ajuta la îmbunătățirea tonului neuniform al pielii. Morcovii, caisele și cartofii dulci sunt exemple de fructe și legume galbene și portocalii care ajută la îmbunătățire. Alte produse alimentare includ: spanacul și alte legume de culoare verde închis și cu frunze, roșii, afine, avocado, nuci, semințe de floarea soarelui, cartofi dulci, ardei gras roșii sau galbeni, broccoli etc. După cum se spune pe bună dreptate, ești ceea ce mănânci!

Bea multă apă (H2O pentru a salva!) facilitează organismul să elimine toxinele, rezultând o piele cu aspect mai sănătos. Potrivit studiilor, consumul de doar două căni de apă poate stimula fluxul de sânge către piele, oferindu-i un tonus mai uniform. În timp ce efectuarea modificărilor pe termen lung asupra pielii necesită ceva timp, puteți începe să vă restabiliți bariera de umiditate și să recunoașteți o creștere semnificativă a hidratării pielii în doar câteva zile.

8. (Încercați să) Renunțați la fumat

Fumul de tutun conține peste 4.000 de substanțe chimice, dintre care multe provoacă distrugerea colagenului și a elastinei. Acestea sunt fibrele care conferă pielii tale rezistență și flexibilitate. Fumatul sau chiar expunerea la fumatul pasiv deteriorează elementele de bază ale pielii. Pufătul pe țigări poate duce la îmbătrânirea prematură, formarea ridurilor, cicatricile și decolorarea și înnegrirea buzelor. Fumatul poate provoca, de asemenea, întreruperea vindecării rănilor, creșterea riscului de a dezvolta cancer de piele și uscarea pielii.

Când renunți la fumat, pielea ta își recapătă elasticitatea. De asemenea, ar fi mai moale, făcând-o mai atrăgătoare atât pentru ochi, cât și pentru atingere. În primele câteva săptămâni după renunțarea la fumat, pielea ta va deveni vizibil mai strălucitoare. Pielea ta își va reda vitalitatea inițială după șase luni.

7. Folosiți produse de îngrijire a pielii fără parfum

Parfumurile provoacă frecvent o reacție alergică pe toată pielea, iar pentru unii, această reacție apare sub formă de mâncărime, erupții și roșeață.

Pielea altora, pe de altă parte, poate să nu prezinte semne de inflamație. Dar asta nu te scuteste de povara. Chiar dacă pielea ta nu prezintă semne instantanee de inflamație, este probabil să aibă loc leziuni sub suprafață, repercusiunile apărând ani mai târziu. Produsele cu arome aprinse au o aromă încântătoare, dar nu sunt bune pentru pielea sănătoasă și pot fi iritante.

6. Menținerea zonei ochilor hidratată

Mișcarea ochilor și mișcarea constantă a ochilor accelerează apariția liniilor și ridurilor, iar lichidele se acumulează sub ochi, provocând umflare și cearcăne. Ridurile fine și ridurile sunt cauzate atât de daunele solare, cât și de producția de mai puțin colagen de către pielea pe măsură ce îmbătrânești. Unele dintre aceste probleme pot fi rezolvate prin îngrijirea pielii. Aplicați o cremă hidratantă în zonele ochilor care sunt vulnerabile la uscăciune.

Acestea fiind spuse, dacă pielea din jurul ochilor este foarte sensibilă sau încrețită, poate doriți să utilizați un gel pentru ochi în mod regulat, pe lângă crema hidratantă.

Sa dovedit a fi extrem de eficientă utilizarea de produse naturale precum gelul de aloe vera, uleiul de migdale, pungi de ceai verde, apă de trandafiri etc.

5. Folosirea unui agent de exfoliere

Exfolianții se pot exfolia ușor fără a freca prea tare. În funcție de exfoliantul pe care îl utilizați, acesta poate să curețe porii înfundați, să netezească pielea aspră și să restabilească aspectul tern pentru a străluci. Exfolierea îndepărtează bariera de celule moarte ale pielii care înfundă pielea și dezvăluie celule noi proaspete de dedesubt. Acest lucru permite produselor hidratante să ajungă mai adânc în piele. Poate ajuta la eliminarea pielii uscate sau terne, imbunatateste circulatia sangelui si lumineaza si imbunatateste aspectul pielii. Unii dintre exfolianții naturali includ zaț de cafea, bicarbonat de sodiu, zahăr măcinat fin sau sare și scorțișoară etc.

4. Demachiază-te noaptea

A dormi cu machiajul este dezastruos pentru pielea ta. Poate provoca umflături și pori înfundați, pungi de ochi plictisitoare, piele lăsată și, în general, poate provoca iritații peste noapte. Machiajul poate bloca murdăria și toxine în interiorul pielii și poate provoca mutații ADN, epuizarea colagenului și îmbătrânirea precoce și grăbită în timp.

Ca rezultat, demachiază-ți întotdeauna cu demachiant înainte de a merge la culcare. Demachiantul nu este disponibil? Produsele naturale precum uleiul de măsline sau de cocos și aloe vera vor fi suficiente. Cremele de noapte după demachiere sunt și ele benefice. Pielea absoarbe nutrienții mult mai eficient noaptea decât în ​​timpul zilei. Drept urmare, cremele de noapte ar trebui să conțină mai mulți nutrienți.

3. Nu stoarce cosuri

Deși apariția unui coș se poate simți bine, dermatologii sfătuiesc să nu facă acest lucru. Scoaterea unui zit poate duce la inflamație și cicatrici, precum și la agravarea și vizibilitatea cosului. Ar putea răspândi bacterii și puroi din porii infectați către porii din apropiere. Acest lucru are potențialul de a se răspândi. De asemenea, face ca perioada naturală de recuperare să fie încetinită. Ca rezultat, de obicei este mai bine să lăsați cosurile în pace. Adoptă Curățarea feței de trei ori pe zi cu apă caldă și masează-ți ușor fața cu mișcări circulare.

Ai senzația că un coș este pe drum? Pur și simplu curățați zona cu apă de trandafiri și lăsați un pliculeț de ceai verde răcit timp de aproximativ 10 minute. În plus, dacă purtați ochelari sau ochelari de soare, păstrați-i curați pentru a preveni ca uleiul să blocheze porii din jurul ochilor și nasului.

2. Foloseste protectie solara in fiecare zi a anului

Expunerea neprotejată la UV contribuie în mod semnificativ la îmbătrânirea pielii, inclusiv la căderea pielii, ridurile și nuanța neuniformă a pielii. În consecință, pentru a vă menține pielea tânără, este esențial să o protejați de radiațiile ultraviolete 24×7 pe an. Purtarea de protecție solară în fiecare zi, mai ales dacă petreci mult timp afară, poate ajuta la prevenirea unor circumstanțe precum deteriorarea pielii, îmbătrânirea prematură a pielii și chiar cancerul de piele. Crema de protecție solară trebuie aplicată zilnic pe pielea expusă, nu doar când ieșiți la soare. Razele UVB nu pot străpunge geamurile de sticlă, dar razele UVA pot, făcându-vă predispus la aceste efecte adverse dacă nu sunteți asigurat.

1. Îmbunătățiți circulația pielii

Când pielea îmbătrânește, primește mai puțin oxigen și mai puține substanțe nutritive. Înseamnă că puțin sânge bogat în nutrienți și oxigen sunt livrate celulelor pielii. Ca urmare, pielea pare ternă și obosită. Agățați-vă capul cu capul în jos timp de trei minute pe zi pentru a asigura o piele strălucitoare și un flux sanguin – este unul dintre cele mai bune sfaturi de îngrijire a pielii.

Acest lucru se poate face, de asemenea, pe un perete, în timpul unui câine cu fața în jos în yoga sau doar prin sprijinirea laterală a patului. Masajul ameliorează tensiunea musculară, crescând fluxul sanguin și circulația, iar exercițiile fizice au numeroase beneficii pentru piele, inclusiv creșterea fluxului sanguin și reducerea acneei cauzate de stres.

Exercițiul ajută prin creșterea ritmului cardiac și creșterea circulației sângelui, poate ajuta la furnizarea de oxigen și alți nutrienți pielii, menținând-o în viață, promovând producția de colagen și promovând noi celule ale pielii, care menține pielea să arate strălucitor și este, de asemenea, benefic pentru anti -îmbătrânire. Transpirați toxinele!