10 exerciții zilnice de auto-îmbunătățire care îți vor dura mai puțin de 10 minute

10 exerciții de auto-îmbunătățire care pot fi efectuate în orice moment pe zile.

Cât de des găsești timp să lucrezi pe tine? Lucrul asupra ta face parte din rutina ta zilnică? Cum ar fi diferită viața ta dacă ai face micii în fiecare zi? În această postare vom oferi exemple de rutina și obiceiuri care vă susțin viața și munca. Mulți experți cred că exercițiile mici pentru aproximativ 10 minute de timp dedicat și concentrat pot face schimbări masive în timp. Iată o listă scurtă, simplă și puternică de 10 exerciții zilnice de auto-îmbunătățire care vă vor dura mai puțin de 10 minute.

10 exerciții zilnice de auto-îmbunătățire

Invata ceva nou

Indiferent dacă puteți crește ca persoane sau în afaceri, este înțeles să vă faceți timp pentru a învăța în fiecare zi. Un mentor de-al meu îmi spun mereu: „Pentru a-ți dubla câștigurile, trebuie să-ți dublezi învățarea”. Învățarea ne satisface curiozitatea, ne menține mintea ascuțită și nu împinge creativitatea înainte.

Exercițiu

Mișcarea creează emoție. Dedică 5-7 minute pe zi antrenamentelor de mare intensitate pentru arderea grăsimilor. Ar putea fi repriză de scânduri de 3, 2 minute sau reprize de 3, 2 minute de jumping jacks. Sau, ar putea fi 5 minute drepte de burpee. Sau chiar 3 reprize de 2 minute de lovituri. **Căutați exerciții Tabata! Orice te entuziasmează! 5-7 minute. Du-te!

30 al doilea rezumat

Ce se întâmplă dacă după fiecare conversație sau experiență semnificativă ai petrece 30 de secunde subliniind cele mai importante idei? Indiferent dacă tocmai ați vizionat un film captivant, ați avut o conversație pasionată, ați folosit ceva nou dintr-o carte sau dintr-o postare pe blog – 30 de secunde pentru câteva idei și perspective mari și puternice de grijă să vă păstrați .

Meditaţie

Echilibru. Ritm. Suflare. Toate de bază, esențiale pentru viață – despre care se îngrijesc de multe ori le pierdem urma. Fă-ți timp să încetezi să urmărești lucruri și să fii doar prezent. Ești exact acolo unde trebuie să fii.

Mergi la plimbare

Conectează-te cu natura, eliberează-ți capul și eliberează-te de stres. Nu trebuie să fie o drumeție de 3 mile, o scurtă plimbare zilnică va fi suficientă. Scopul este să te miști.

Citit

Hrănește-ți mintea cu ceva creativ, inspirațional și care provoacă gânduri. Exersați-vă mușchii mentale, vocabularul și imaginația cu o carte, o poezie sau un blog bun. Chiar și un singur capitol va face o diferență enormă.

Adresați-vă familii și prietenilor

O mare parte a vieții sunt relații. Chiar dacă este un e-mail scurt sau un mesaj pe rețelele sociale, te va simți grozav să trimiți dragostea oamenilor care te iubesc.

Fă ceva ce îți place

A fi pasionat și interesat de viață sunt 2 factori uriași pentru fericirea generală și împlinirea. Faceți din ceea ce iubești o parte din ziua ta și nu ceva la care speri să ajungi.

Urmărește TED

TED are o reputație remarcabilă dintr-un motiv. Urmărește o discuție TED pe orice subiect dorești și urmărește-ți mintea cântând și inima ți se topește!

Organizează-te

Acum, asta nu înseamnă să cureți toată casa sau apartamentul. Dar poate dormitorul sau spațiul de lucru. Găsiți un loc pentru lucruri. Lucruri mari în spații mari, lucruri mici în spații mici. Scapa de dezordine.