Copiii mei sunt aproape mari acum. Cea mai mare a mea plănuiește aventurile de a călători prin lume fără mine. Băieții sunt amândoi mai înalți decât mine, deși aș sugera că sunt încă mai puternice și îi pot depăși ( oricum prin distanță ). Modul în care sunt părinte acum se schimbă dramatic.

În timp ce mă gândesc, acest concert de părinte a fost cel mai provocator rol în care am pășit vreodată. Din primele zile în care am încercat să-și dea seama de ce plângea acest mic om, până la ajutat să-și aleagă primele mașini, fiecare provocare părea să fie mai mare decât ultima. Ore nesfârșite de teme, lacrimi și râsete au fost centrul vieții mele în ultimii 18 ani.

Învățarea din adversitate a fost uimitoare și sa transferat cu ușurință în toate domeniile vieții mele. Principalul dintre ele este capacitatea de a transforma fiecare provocare în cea mai mare aventură a noastră.

Iată trei lucruri de care trebuie să ții cont pentru a crea amintiri durabile – în ciuda unor eșecuri.

Cum să transformi chiar și fiecare provocare în cea mai mare aventură

1. Reglați focus

Autorul Gary Smalley a scris în mai multe articole și cărți diferite că „familiile care campează împreună, rămân împreună” . Deși există explicații asortate pentru ce se întâmplă acest lucru, cel mai frecvent răspuns este că campingul permite să aibă loc dezastre care trebuie să atragă o familie împreună.

De când copiii îmi erau mici, îi duceam în camping într-un mic lac din Idaho în fiecare vară. A fost perfect pentru noi. Un lac mic pentru canoea noastră, la mai puțin de două ore de mers cu mașină și o măsură de predictibilitate, au făcut acest lucru perfect pentru o familie cu copii mici. A devenit o tradiție pe care am iubit-o chiar și pe măsură ce au crescut.

Cel mai constant eveniment previzibil a fost că, indiferent de ce spunea aplicația meteo, urma să plouă. Nu o dată în cei opt ani în care am fost ne-am bucurat de o experiență de camping uscat. Un an, a fost incredibil. Prima noapte a fost frumoasa. În timp ce stăteam în jurul focului de tabară, am râs pentru că părea că vom avea cu adevărat o evadare grozavă anul acesta.

Ziua a doua a început bine, dar pe la ora 10 dimineața, norii s-au mutat și a început ploaia. Nu o stropire, ci un potop complet. Nu am putut vedea lacul care era la mai puțin de 10 metri distanță. Copiii au început să devină morocănos. Am început să devin morocănos.

Am decis să profităm de ocazie pentru a merge într-un oraș din apropiere și sperăm că ploaia va înceta. După ce am verificat câteva magazine mici, am găsit un stand de informații turistice și am descoperit că aveau în apropiere un muzeu al aviației care era gratuit. Deoarece ploaia era din ce în ce mai puternică, am decis să mergem să o verificăm.

Muzeul era puțin din drum și nu eram sigur că îl vom găsi cu adevărat. Dar deodată, acolo era în fața noastră. De jur împrejur erau tone de mașini. Am intrat și am descoperit că acest muzeu este incredibil. Bărbatul care la pus cap la cap a inventat un aparat de respirație care a salvat – și continuă să salveze – viețile copiilor născuți prematur.

Chiar în acel an, mi-a născut un văr care fusese salvat de dispozitiv. A fost incredibil să văd vizualizaje care arătau procesul. Dar cea mai mare aventură sa întâmplat când sa dovedit că inventatorul era acolo în aceea zi cu soția sa.

Am vorbit câteva momente și am putut să ne mulțumim pentru viziunea sa. Mama venise în această călătorie și am făcut poze cu vărul meu pe care le-am salvat. A fost o aventură uimitoare care sa întâmplat pentru că eram dispuși să reglam focul atunci când lucrurile mergeau rapid la vale.

2. Asumă-ți riscuri

Am descoperit acel lac într-o vară când copiii erau foarte mici. Îmi amintesc că l-am purtat pe cel mai tânăr pentru o bună parte din drumeția de două mile în jurul lacului. La mai puțin de 20 de metri drum, a fost postat de gardienii parcului un semn care spunea: „ Părți ale traseului pot fi impracticabile ”.

Luând în considerare semnul, m-am gândit: „ Ei bine, dacă devine impracticabil, nu vom întoarce .” Am menționat că copiii sunt mici? Ne-am asumat riscul. Existau porțiuni mici de potecă care aveau apă, dar nimic nu era impracticabil și în curând a devenit o glumă.

Totuși, purtarea fiului meu mă obosește puțin. Pentru cei fără copii, ar trebui să știți că, spre deosebire de un rucsac pe care îl puteți lega, unui copil mic îi place să sără și să se miște și să vă țină dezechilibrat. Pe măsură ce făceam o cotitură, am putut vedea campingul chiar peste lac. Pasul nostru sa accelerat pana l-am gasit.

Partea impracticabilă a traseului era un râu furibund care alimenta lacul. Am putut vedea că gardienii parcului au început să construiască un pod și au pus doi bușteni mari peste râu. Fără copii, acest lucru ar fi ușor. Cu copiii, am lăsat capul în jos și m-am gândit la durerea de a mă întoarce în jurul lacului cu copilul meu zguduit.

Cu cât mă gândeam mai mult la asta, cu atât mi-am dat seama că chiar nu vreau să o fac. Lăsând deoparte înțelepciunea pe care o știam, era timpul să-mi asum un risc. I-am spus copilului să-și pună strâns brațele în jurul meu și am trecut peste râu. Apoi m-am întors și mi-am luat următorul cel mai în vârstă și l-am pus să stea pe buștean și să se plimbe pe burtă.

M-am plimbat chiar în spatele lui și m-am asigurat că nu cădea. M-am întors și am făcut același lucru cu fiica mea. În timp ce eram pregătit să fac lucrul cu soția mea, am fost uimit că a trecut de parcă bușteniul ar fi o grindă de echilibru. Provocarea a devenit cea mai mare aventură a noastră pentru că ne-am asumat riscul.

3. Căutați binele

Într-una dintre aceste excursii, ne-am luat copiii adoptivi cu noi. Acești copii erau copii de oraș, așa că ideea de spații deschise și copaci ia cam speriat. Ca să spunem ușor, au devenit rapid definiția mea a campanilor nefericiți.

Nimic din ce am făcut nu ia putut mângâia. Puțină relaxare avea să se întâmple când se află oriunde în apropierea lacului. De mai multe ori, am fost destul de sigur că i-am pierdut. Nu a durat mult până când am decis că am făcut o alegere greșită aducându-i cu noi.

Soția și copiii mei erau nefericiți și știam că era doar o castă de timp până când va ploua. Gândurile se învârteau în jurul negativului. M-am lovit pentru prostia mea. Atunci am învățat o altă lecție grozavă care mi-a permis să transformă această provocare în cea mai mare aventură.

Intenționat, am început să caut bine. Cel mai bun lucru pe care l-am putut vedea nu a fost mult, dar a fost ceva de început. Am început un foc de tabară bun și apoi am găsit bunul: bezele! I-am învățat pe copiii noștri adoptivi bucuria s’mores . Cu ciocolată și chestii albe lipicioase peste tot, a trebuit apoi să le ducem la lac.

Mai devreme, lacul îi speriase. Dar acum, păreau să le facă plăcere. De acolo, aventura campingului a devenit una dintre cele mai bune excursii ale noastre. A devenit grozav pentru că căutam binele.

~

Pentru mulți oameni, provocările sunt sau scuză pentru a renunța. Nici măcar să nu-l iei în considerare. Căutați ce puteți învăța din ea. În curând, provocările tale vor deveni cea mai mare aventură despre care vei vorbi cu familia pentru generațiile viitoare.